Praktische informatie

Wat heb ik te bieden

Je bent altijd welkom om geheel vrijblijvend nadere informatie te vragen en te kijken of de NEI en/of kindercoaching en ik iets voor je kunnen betekenen. Bij een gratis intake kun je kort ervaren hoe de NEI werkt, waarna je kunt besluiten of dit iets voor je is. Mocht je meteen door willen gaan, dan betaal je voor de verdere sessie.

Een sessie duurt 1 of 1½ uur. Hier kun je zelf van te voren een keus in maken. Bij kinderen is het 30 minuten. Zo nodig volgen er meer sessies. De tijd tussen twee opeenvolgende sessies kan varieren, afhankelijk van de situatie van de persoon. Ik test dat meestal.

De kosten zijn 60,00 euro per uur. (Vrijgesteld van btw.)

In verkeer met mijn cliënten geldt de klacht- en tuchtregeling van het Wkkgz, zie ook onderaan deze pagina voor meer informatie.

Ik ben lid van het VVNT, de Vereniging van NEI therapeuten.

Contact Informatie

NEI- en kindercoachingpraktijk Carla Elizen

Coaching en therapie

Hertenlaan 36
7315 ET Apeldoorn
tel: 055-3013747 of 06-13844384
email: info@praktischgenezen.nl

Kaart

Klachtenafhandeling

Met ingang van 1 januari 2017 moeten alle zorgverleners in Nederland voldoen aan eisen die in het kader van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) worden gesteld. Ook mijn praktijk voldoet aan deze eisen. Graag leg ik kort uit wat dit betekent.

Klachtenfunctionaris

Het kan voorkomen dat u als cliënt van mijn praktijk een klacht heeft over de geboden zorg. Mijn voorkeur gaat er naar uit dat u deze klacht rechtstreeks met mij bespreekt. Mocht u dat om welke reden dan ook niet prettig vinden, dan bied ik u aan om gratis gebruik te maken van een onafhankelijke klachtenfunctionaris.

Geschilleninstantie

Het staat u vrij – indien de bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet tot het door u gewenste resultaat leidt – u te wenden tot de onafhankelijke en door het ministerie van VWS erkende geschilleninstantie waarbij ik ben aangesloten.

Met ingang van 01-01-2017 is mijn praktijk bij een erkende geschilleninstantie aangesloten. De geschilleninstantie is gemachtigd om bindende adviezen uit te brengen om zo tot een schikking tussen de partijen te komen. Eventueel kan ook een schadeclaim worden toegekend. Meer informatie vindt u via de website van het NIBIG.

Contact

Wanneer u een klacht heeft, kunt u contact opnemen met het NIBIG via klachten@nibig.nl. Zij zullen u informeren over de mogelijkheden en eventuele verdere procedure.

nibig